Sunday, November 08, 2009

有錯當認


昨天的都市日報有這樣一段, 關於電影「關人7事」的電影海報, 電影導演彭發說直到最後海報要出街作宣傳, 才發現所托非人, 始知抄襲一事。我欣賞彭發不會包庇掩飾, 作一大段說話混過去, 同時讓我想起幾年前香港廣告商會的一系列擬似抄襲海報。明眼人一看便知有沒有抄襲, 為什麼還要死撐。都市日報那篇報導的原文如下:

電影海報玩大咗

彭發:我似雷曼苦主
趁彭氏兄弟重頭戲《風雲II》年底上映之前,細佬彭發率先發功,推出黑色犯罪電影《關人7事》。影片前名《玩大咗》,最後改做《關人7事》,彭發直認帶點粗 口諧音,他笑說:「意思咪就係關於7男6女所發生的7件事!從宣傳角度,覺得《玩大咗》唔多啱聽,雖然都係眾多青春演員,但今次故事絕不兒嬉,以免令人覺得跟《愛鬥大》差唔多。」
電影早前入圍韓國首爾忠武路國際電影節,亦成為香港亞洲電影節的閉幕作品,導演對於獲得影展垂青,覺得十分幸運。相反,一輯電影海報卻「玩大咗」,竟然跟08年一部荷李活片《絕點緝兇》(Vantage Point)幾乎一模一樣。原來在海報出街前,彭發一直蒙在鼓裏,難怪他顯得很勞氣。「唔係似,係直情一樣!我在掛海報的前一晚才獲悉,根本截都截唔住,成本廿、三十萬元,亦都截唔起,唯有焗住出街。我的感覺就似雷曼苦主,設計者好似刻意隱瞞一些事情,聽咗佢講,就信咗佢。但自問都有錯,只怪自己唔小心,作為導演,我唔會逃避責任。再者,根本唔係抄,直情係倒模,我唔係要追究,但都好想訪問下對方,淨係由把槍變做把刀,你以為會無人知咩?!」

No comments:

電影,我要寫下去。