Saturday, September 08, 2007

撞破別人偷情

(預告, 呢個故仔好想好想追擊, 發表一下感受, 只寫了一點, 未完成, 很多省略號, 再續...)

撞破別人疑似偷情, 足足撞見兩次之多! 什麼是「疑似偷情」? 即是不敢肯定, 但根據我作為一個女士的第六靈感推測, 偷情成數有80%以上。

那位人兄我不太認識, 他周邊的朋友倒認識幾個。這是一宗, 不關我的事, 可是我又好管閒事。起碼查証一下自己有沒有眼花。結果一如所料, 越挖越多內情.......

另一朋友, 也不時向我報導一宗同事偷情個案, 主角是位痴情怨婦.......

幾位事主都簽有一紙婚書! 結了婚的都喜歡偷情? 對不起這樣說....我們分析了, 因為有「偷」 的元素, 註定不會長久....

7 comments:

paulala said...

你終於按捺不住了!
我還可以幫你加多一單全線大飲茶...哈~

anna82sf said...

I'm so with you there, Shirley! I guess ppl who do that don't care whether the relationship will last; they did it just for the sake of ' excitement.' Feel pity for these unhappy ppl!

Unknown said...

Yea...HK is really small...if you walk in CWB I am sure you will somehow bump into someone you know...

watch out!

ah zhou 亞周 said...

Bingo! I bump into that 「疑似偷情」guy twice times in Causeway Bay!It should be exciting for him to walk around in CWB with a girl.

Unknown said...

haha..maybe this is the psychology of 偷情...the more dangerous it is...the more exciting they find...

anna82sf said...

bin tai

ah zhou 亞周 said...

不是變態呀! 應該是一種十分正常的「偷情」心態,是這種遊戲帶來的終極快感。

電影,我要寫下去。