Sunday, September 23, 2007

真話?!

要是你近來有看電視的話, 大抵也看過新一輯的SKII廣告, 劉嘉玲作為代言人推銷「全效細胞再生素」。主題是「5年後 5年前」。我幾位朋友看罷,都不禁問句:「係咪真呀??」想到廣播事務管理局投訴, 究竟有沒有欺騙觀眾的成份? 女人雖然愛美, 但貪靚不會影向腦部運作的,判斷力總有一點吧。

廣告內劉嘉玲的獨白:「點解而家我影啲相唔使執呀? 5年啦, 我話冇變你都唔信啦。我覺得靚呢個字喺我身上係個動詞, 幾時轉變, 點樣轉變都係由我話事。加上用咗SKII呢樽新嘅Super Cream, 改善埋我皮膚棘手嘅問題, 就算過多5年, 啲相唔使執都冇問題呀! (男旁白: 全新SKII全效細胞再生素。)」

我做廣告有一段日子, 試問哪張廣告相﹑哪段廣告片沒有經過後期製作, 執相糾色﹑左嵌右拼﹑無中生有, 諸如此類的人工潤飾總有一點, 視乎多寡而已。尤其名人演出的廣告, 他們形像至上, 對攝影或拍攝效果最為緊張, 完成品不單要讓藝人過目, 還要過經理人這一關。

那你的意見又如何? 會不會世事總有例外, 可能真的「靚到唔使執」? 還是對劉小姐在這攝廣告中的說話存疑? 我又可不可以投訴呢?

我仔細地想過了, 能否告入, 50:50! 因為, 劉嘉玲的獨白說:「點解而家我影啲相唔使執呀?...就算過多5年, 啲相唔使執都冇問題呀!」她沒有說明是什麼相片, 她指的可以是私人日常生活照, 她的私相簿, 當然可以唔使執相啦。不過, 她在廣告中這麼說, 讓觀眾產生聯想, 會認為她指的是不用執廣告相。呀, 告得入, 究竟會賠償多少, 將賠款捐給慈善機構, 幫助那些因意外而毀容的兒童也好!

落足眼力, 看看有沒有執相! 且慢, 她說是相, 即是指平面硬照, 這是個會動的廣告片, 不算數。導演拍得不錯吧。

回應廣告中的一句, 女人的靚, 很快由「動詞」 過渡成為「過去式」, 這是沒人可阻止的事實, 沒人可誇口說靚足一世。

2 comments:

Anonymous said...

阿周小姐,我支持你投訴!!!!最近都沒有看到你上網阿!! 腿好一點??

ah zhou 亞周 said...

W小姐,你好!在美國,任何古靈精怪的投訴都可告上法庭,還可以索償。但,這裡叫香港,人家理睬你都傻。不過, 要是有你當我的意見顧問, 讓我告去美國吧, P&G是美國公司嘛, SKII是他們的產品!要支持我呀! 我的腳,吖, 奇怪, 還是有點水腫。我的msn連線不太好,等我上網呀,love to chit chat with you:-)

電影,我要寫下去。