Monday, February 12, 2007

特首口號大變身

別了香港兩星期,多謝各方好友給我update香港地見聞。這一則電郵, 好句連連!

曾特首角逐連任搵咗「我會做好呢份工!」做競選口號,
如果換轉其他行業或者其他人 應該會咁講:
地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
xx公司的專業員工:「 我會五點九就鬆… …」
果然係一個好口號!

1 comment:

paulala said...

仲有續集...
長毛:我會發好呢個瘋!
比達: 我會打敗孫悟空!
唐唐: 我會上京見阿公!
Tony Jaa: 我會重拍冬蔭功!
高官.商家:我會同你打隆通!
亞媽: 我會蒸魚唔落蔥!
紅 Van 司機: 我會紅燈都照衝!
同胞: 我會大便唔鬼沖!
狐狸精:我會lum掂你老公!
你仇家:我會裝好你彈弓!
麥玲玲: 我會準過蘇民峰!
學友:我會唱下吹吹風!
失業人仕:我會諗下搵份工!

電影,我要寫下去。