Tuesday, February 13, 2007

特首口號 續集

原來曾特首競選連任口號如此犀利, 激起各方人士誓要盡好本份...

長毛:我會發好呢個瘋!
比達: 我會打敗孫悟空!
唐唐: 我會上京見阿公!
Tony Jaa: 我會重拍冬蔭功!
高官.商家:我會同你打隆通!
亞媽: 我會蒸魚唔落蔥!
紅 Van 司機: 我會紅燈都照衝!
同胞: 我會大便唔鬼沖!
狐狸精:我會lum掂你老公!
你仇家:我會裝好你彈弓!
麥玲玲: 我會準過蘇民峰!
學友:我會唱下吹吹風!
Shirley Chow: 我會巴結金山大富翁!

究竟這個特首口號, 是哪位廣告人手筆? 寫得好白, 但又留有空間讓大家想像, 點至為之「做好」啫?

(多謝Paula提供續集資料)
SF time 8.30am Feb12 (monday)

1 comment:

paulala said...

林家大少爺今日在Forum見到另一句...
梁家傑專用:”我要做好你份工”
不錯呀!

電影,我要寫下去。