Wednesday, December 20, 2006

記遊海洋公園‧聽支歌仔


海洋公園—水上樂園主題曲

海洋公國—兒童王國主題曲

海洋公國給我們很多集體回憶, 主題曲是其中之一。

史前的有「海洋公園, 海洋公園, 係我哋嘅開心樂園」有印象嗎? 不是我老餅, 記憶力好啫。

朋友記得這支「去玩去癲嚟ocean park, 去闖去飛嚟ocean park, 有趣有勁有fun, 你會好開心...」杜麗莎歐西流行曲唱腔。

還有這首「兒童王國, 做主角, 快樂常有, 與小丑挽手, 搭火箭去玩, 多次未夠」 。兒童王國建成時, 我已是成年人了。不過, 依然喜歡這首, 要唱到嗌扮細路仔至好聽, 試吓!

4 comments:

Anonymous said...

Oh yeah! I was working as a summer job at 兒童王國 when it was launched!!! The song should be 「兒童王國, 兒童是主角~~~」

But I would vote for 杜麗莎 version...coz it's very summer vacation feel! I miss Summer Vacation!!!

esther said...

「海洋公園, 海洋公園, 係我哋嘅開心樂園」... I haven't heard of this before... when was it??

ah zhou 亞周 said...

首歌幾時? 喺好耐好耐好耐以前...在美好的回憶開始的時候...

paulala said...

水上樂園嘛...當年,看完這廣告確實超級想去.
不過,當年,也明顯意識到在大庭廣眾著泳衣的尷尬,生平第一次著T裇落水,其實非常不make sense!
不過,到了今時今日,全個銀河系的少女也三點式,連我這個阿婆也要買大大件兩截泳衣,如果還著T裇落水,應該給人笑到面黃.

電影,我要寫下去。