Monday, December 25, 2006

牙痛咁聲

假期前夕, 找牙醫例行洗牙及檢查牙齒, 照了三張X ray, 發現幾隻牙齒都有陰影, 即代表有蛀牙, 有一隻更快要蛀入神經線, 隨時爆發牙痛災難。牙醫提議先杜牙齦, 日後再加上牙套, 才能杜絕蛀牙機會。肉在枮板上, 別冇他法, 唯有照他建議而行。 洗牙: $400、三張X ray:$300、杜牙齦$3,500, 實收現金$4,200。好貴呀! 呢個價買到一部80G i-pod加一部都好OK的手機。

我忍不住問牙醫: 「點解杜牙齦咁貴?」
他答: 「不嬲都係呢個價錢...」然後, 我用了 「你都好似冇答我」的眼神望著他。
他續答: 「杜牙齦要分三次嚟, 你睇, 做一次都要花咁多時間啦...」我望望錶, 想都只不過是20多分鐘, 他的時間觀真特別!我始終覺得他沒認真答我。不過我還是信他, 試過在他那裡連拔兩隻智慧齒, 小痛沒腫, 連止痛藥我也沒吃。他的確有兩三下功夫!

我還問了另一個存疑已久的問題, 只恨問得太遲。
我問: 「到底有冇人年紀大咗、老咗, 棚牙都依然咁好, 連一隻蛀牙都冇?」
他答:「梗係有啦, 要識得一早保養...」
唉, 早點問、早點保養, 不用今天破費。

很久以前在牙醫診所當過暑期工, 都知道牙醫工作一二。這也算是一行厭惡性行業, 要修補爛牙、對付膿瘡、聞口氣、口水痰一齊嚟...而且牙醫的職業生涯比醫生短, 因為拔牙要出力、拿牙鑽要手定, 而且工作細微好傷神, 需年輕力壯才可應付。據說, 成為一個牙醫, 所需的苦學時間及心血, 不遜於醫生, 可是兩者的社會地位始終有高低。好啦, 乖乖付$3,500啦, 我講服我自己!

還有, 教你一個方法, 看牙醫沒痛苦。想著他正為你仇人睇牙, 躺在那裡的, 不是你自己。將痛苦轉移, 好有效! 我覺得好掂喎!

7 comments:

cctt said...

嘩...仲以為你只係普通洗牙檢查, 點知咁大鑊... 我記得數年前杜過一次牙齦, 痛足3日, 自此後話過要好好保護牙齒...牙痛固然慘, 洗錢就更品加痛上加痛, 最慘係牙痛、肉赤又不能進食...慘慘慘

Anonymous said...

wei wei, I want to know who is your 仇人 wor...haha

ah zhou 亞周 said...

OK喎,杜了牙齦當晚去飲喜酒,還可食齊九大簋,咬多幾件乳豬都仲得!下次睇牙醫,記住一招痛苦轉移大法,真係好有效!睇牙真係好貴,整牙套仲貴,要儲錢先得。係呢,點解睇牙冇得12個月免息分期呢, 銀行應該諗諗佢!一定有客路的!

ah zhou 亞周 said...

其實, 我係一個善良的人, 所以我整牙時, 只係諗住呢個人, 思想內容如下「家姐, 你都有今日啦, 細個唔請糖我食, 抵你死, 要睇牙醫打針、鑽死你...」好細個時, 我家姐真係唔請糖我食, 我求佢幾條街都唔請!正衰人!至於其他仇家? 真係真係無邊幾個喎!

esther said...

睇牙有得12個月免息分期架!! 我上次剝智慧牙,醫生話大額就可以分期。你試下問下你0個個有無!

Anonymous said...

記憶中你絕不嗜甜,蛀牙何來?究竟你有無每天也刷牙?

ah zhou 亞周 said...

其實蛀牙非完全關係到嗜甜的問題上,牙菌膜時刻在齒縫間形成, 即使用了牙線卻清潔不夠徹底,例如牙齒天生多奇怪異隙,便無從深入清潔, 容易蛀牙。Thanks Queen, 忘記了你是女皇的教室中的女皇!失敬!

電影,我要寫下去。